Uitleg

Vooraf:

Voor het bezeeken van de kerkdiensten of andere evenementen van de Pelgrimskerk en/of Ontmoeting is reserveren noodzakelijk in verband met de door de overheid genomen Corona maatregelen.

In algemene zin moeten aanmeldingen voorzien zijn van Naam, telefoonnummer en e-mail adres. Daarnaast moet iedere bezoeker op de dag van het evenement vrij zijn van Corona gerelateerde klachten.

Alle evenementen zijn onder voorbehoud van op dat moment geldende overheidsregels. Toegang kan geweigerd worden ondanks een reservering, dit ter beoordeling van de daarvoor aangestelde contactpersoon of beheerder van het evenement.

Hoe te reserveren:

Klik in de agenda op de betreffende datum of in de evenementen lijst op het gewenste evenement.

Kies het aantal plaatsen, let op enkel voor personen behorend tot uw huishouden. Voor personen uit een ander huishouden maakt u een nieuwe aparte reservering.

  • Vul uw naam, telefoonnummer en e-mail adres in.
  • Vul bij Opmerking de namen in van de overige personen uit uw huishouden.
  • markeer het vakje voor het accepteren van de voorwaarden.
  • Klik op restervering versturen

U krijgt een bevestiging dat de reservering is gelukt. Tevens ontvangt u hiervan een e-mail op het aangegeven e-mail adres.

Problemen met reserveren?

U kunt ieder ander gemeentelid of familie/bekende ook van buiten onze kerk voor u de reservering laten maken.
Andersom: kent u iemand die wellicht hulp nodig heeft met reserveren, wellicht kunt u uw hulp aanbieden.

Neem alleen in dringende gevallen contact op met de contactpersoon/beheerder die bij het evenement vermeld staat. Tijdens het evenement zelf zal hij/zij altijd voor u beschikbaar zijn voor vragen.

Een uitgebreide stap-voor-stap handleiding kunt u hier downloaden: